3 Things

There are three things I do when my life falls apart

當人生崩潰時 我有三件事會做

Number one I cry my eyes out and dry up my heart

第一件事 我會哭出所有的悲傷並擰乾悲痛的心

Not until I do this will my new life start

直到我這麼做時 我的新生活才會開始

So that's the first thing that I do when my life falls apart

這就是當人生崩潰時 我第一件會做的事

The second thing I do is I close both of my eyes

我會做的第二件事是闔上雙眼

And say my thank you to each and every moment of my life

對人生中的每一個際遇說聲謝謝

I go where I know the love is and let it fill me up inside

我會往有愛的地方去 並讓愛填滿我內心的空缺

Gathering new strength from sorrow

從悲傷中凝聚新的力量

I'm glad to be alive

很高興我的人生又有了活力

And things are looking up

事情漸漸明朗起來

I know above the clouds the sun is shining

我知道雲層上方的太陽正在閃耀

Things are looking up

事情漸漸明朗起來

Love is still the answer I'm relying on

愛仍然是我倚賴的答案

Three little things

就這三件小事情

Things are looking up

讓事情漸漸明朗起來

The third thing that I do now when my world caves in

當我的世界崩塌 第三件我現在會做的事

is I plause, I take a breath, and bow and I let that chapter end

是停下來, 深呼吸,  下台一鞠躬以結束令人悲傷的樂章

I design my future bright not by where my life has been

明朗的未來掌握在我手中而不是人生就是如此

And I try, try, try, try, try again

然後我嘗試,嘗試,嘗試,嘗試,嘗試 一次又一次

Yes I try, try, try, try, try again

是的 我嘗試,嘗試,嘗試,嘗試,嘗試 一次又一次

Things are looking up

事情漸漸明朗起來

I know beyond the dark the sun is rising

我知道黑暗的背後 太陽正在升起

Things are looking up

事情漸漸明朗起來

And I know above the clouds the sun is shining

我知道雲層上方的太陽正在閃耀

Things are looking up

事情漸漸明朗起來

Love is still the answer I'm relying on

愛仍然是我倚賴的答案

Three little things

就這三件小事情

Three little things

就這三件小事情


 
热度(1)
© Adai-bubble|Powered by LOFTER